dimecres, 25 d’abril del 2012

Evaluació del segón trimestre

Els temes de la segona evaluació han sigut interessants, però el de la ciéncia i la pseudociència ha sigut un poc curt però interessant. Aprendre a saber la diferéncia entre els dos conceptes ha estat be i realitzar la busqueda sobre si la religió, la nacionalitat, etc influeixen en els científics. M'ha agradat més el tema de l'univers, m'ha resultat més ampli i m'atrau molt més, ja que té molta polèmica, és actual i va a influïr molt al nostre futur. També m'ha agradat saber més informació sobe els viatges a la lluna ja que moltes vegades ha sorgit aquest tema i ningú sabia molt en realitat. Ara se que s'han fet més d'un viatge a la lluna quan abans creia que no. Per una altra banda aquest tema m'ha semblat un poc llarg i pesat i hi havia molts llargs videos, alguns no funcionaven i alguns estaven en anglés amb la qual cosa em va costar realitzar algunes activitats. Tampoc vaig poder realitzar amb comoditat l'activitat d'elegir un objecte quotidiá que ha sigut creat per a l'investigació espacial ja que no podia veure quins havien elegit els meus companys. Desafortunadament, les plaques solars, les va elegir un amic sense jo saber-ho.

Respecte al treball monogràfic reconec que ens hem relaxat i no hem fet els nostres deures. Hem anat molt carregats durant aquest trimestre i hem afluixat en aquesta part. Espere que aquest trimestre que comencem no ens torne a pasar el mateix, però se que anem a anar molt estressats.
Espere que el treball a l'aula siga més interessant i de pensar, i no de veure i llegir videos tan extensos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada