diumenge, 11 de març del 2012

Evaluació tema 3 CMC

Crec que el tema de l'univers és realment molt interessant, però he trobat un poc complicat la realització del tema per problemes informàtics com ha sigut no poder veure tots els videos en un enllaç, nomes tres, el del Hubble i dos més. D'altra banda no he pogut comprovar en l'activitat de les aplicacions diaries producte de la investigació espacial quines havien trobat els meus companys per a no repetir-la i he hagut de fer-la sense saber si ja l'havia triada algú.
Encara que és un tema interessant se m'ha fet pesat ja que se m'ha acumulat la feina per a l'ultim moment i els videos eren extremadament llargs, més del que jo em pensava a més d'una quantitat considerable d'articles per a llegir i recerca d'informació a internet.
Un altre problema que he tingut amb els videos era que un o dos dels tres que podia veure no estaven en espanyol i no teniem subtitols amb la dificultat que comporta entendre el que diuen en anglés. No es que vuiga criticar molt ja que m'agrada molt el tema, però crec que han sigut algunes dificultats per a dur a terme el meu treball i que m'han retrasat un poc.
Sobre el tema del viatge a la lluna he de dir que m'ha agradat molt i m'ha sorprés i he disfrutat molt amb el segon video que ha deixat el tutor. Però m'haguera agradat coneixer un poc mes en profunditat la història del viatge a la lluna i quantes vegades s'ha tornat.
En definitiva, continue pensant que fer el tema virtual és molt mes divertit, entretingut i mes lleuger que dur un llibre a classe, llegir, activitats i fer examens i com se que és un treball dur per al meu tutor l'anime  a que continue així.

1 comentari: